هیچ ایده ای ندارم که روزها چطور می‌گذرن، هوا بارونیه. اون سر شهر سیل میاد، خیابون بغلی تگرگ میباره و من از صدای رعد و برق لذت میبرم. خادم سیاه نگاه میکنم و سریالی به اسم the rig رو از شبکه چهار دنبال میکنم که چندان طولانی نیست و برای زنده نگه داشتن اعصابم حین استرس های _نه چندان مفید_ امتحانا مناسبه. آهنگ belong together مدام توی گوشم می‌پیچه و چشمهای روشن و زنده ی مارک امبر حین فریاد کشیدن you and me, belong together من رو به داستان پردازی مجبور میکنن و این حقیقت داره که این روزها، هیچی اندازه ی نیشخند های مارک امبر بابت موفقیتش توی زندگیم حقیقت نداره.

درس نمی‌خونم و ساعت می‌گذره، هیچ چیز اندازه ی اینکه خودمو مجبور به باورِ اینکه همه چیز این درس خوندن لعنتیه بکنم احمقانه نیست. هات داگم رو به زور فوت میکنم تا خنک بشه و وقتی با لاک سبز رنگم توی خیابون راه میرم و گوشه ی چادر مخصوص بابایی برای توت تکونی رو میگیرم و سه تا کفشدوزک روی استینم راه میرن به این فکر می‌کنم که یعنی چقدر رقت انگیزم؟ و جواب این سوال به وسعت فکر هر رهگذری، متفاوته.

×××

وقتی اسمون هنوز به اندازه ی چشم‌های تو روشنه سرم رو با آب سرد میشورم. از زینب می‌پرسم چندتا کتاب برای قرض دادن داری؟ از زهرا دوتا کتاب طلب می‌کنم و به نظر همه ی دنیا دست به دست دادن تا fire and blood رو با جلد سخت و جذابش بخرم. البته اگر موجودی حسابم یاری کنه. و به نظر این روزها هیچ چیز اندازه ی دنبال کردن ویدیوهای belong together و جمع کردن کتاب برای تابستون دوست داشتنی نیست. کتاب عربی با چشم‌های خون آلود و روحِ دبیر عربیم با انگشت های الوده به من خیره شدن و تمام کاری که از من بر میاد نوشتن کلمات و پشت سر شوهر‌خاله م حرف زدنه. دلم برای ویلی تنگ شده، برای اینکه با کالیستا توی کامنتای وبلاگ سبز رنگش خوش و بش کنم. اما انگار تلگرام اون خویِ نویسنده ی وبلاگی هممون رو کشته.

×××

I know sleep is friends with deathBut maybe I should get some rest'Cause I've been out here workin' all damn dayBlueberries and butterfliesThe pretty things that greet my eyesWhen you call and I say, "I'm on my way"

You and me belong togetherLike cold iced tea and warmer weatherWhere we lay out late underneath the pinesAnd we still have fun when the sun won't shineYou and me belong together all the time

Spillin' wine and homemade drinksWe throw a cheers, the worries sinkDamnit, it's so good to be aliveWe know that we don't got muchBut, then again, it's just enoughTo always find a way for a good time

You and me belong togetherLike cold iced tea and warmer weatherWhere we lay out late underneath the pinesAnd we still have fun when the sun won't shineYou and me belong together

This love is all we needOh, we've got so muchYou and me, oh

You and me belong togetherLike cold iced tea and warmer weatherWhere we lay out late underneath the pinesAnd we still have fun when the sun won't shineYou and me belong together all the time

It goes on and on and on (hey)It goes on and on and on

It goes on and on and on (woo)

×××